דף עסקי לפייסבוק

הקמת דף עסקי בפייסבוק

להיות במרכז ההתרחשויות

רשת הפייסבוק הפכה למקום המפגש האולטימטיבי לבני כל הגילים, המינים והלאומים. כתוצאה מכך הפך דף עסקי בפייסבוק לאחת הדרכים החשובות ביותר לשיווק וקידום עסקיים. ואולם בניית דף עסקי נראית מסובכת וכזו שגוזלת זמן רב ואנרגיות מרובות, ולא כך הדבר. ניתן להקים דף עסקי כאמור בקלות יתרה ובלא השקעה של מאמץ מיותר.

איך להקים לעסק דף בפייסבוק ולהצליח


כל מי שמקים דף עסקי בפייסבוק צריך לדעת מראש שההליך הטכני של הקמת הדף הינו קל יחסית ולא כרוך בהקדשת זמן ארוך מדיי. הדבר הקשה יותר הוא לגרום לדף שהוקם להיות חלק מרשימת הדפים של כמה שיותר אנשים, ולהרכיב לעצמו רשימת אוהדים ארוכה ככל האפשר. האוהדים והמנויים של היום הם הלקוחות הפוטנציאליים של מחר. מרגע שהוקם הדף, יש לשאוף להגדיל את מספר החברים. דף עסקי בפייסבוק יכול להתקיים רק לאחר שמספר מסוים של גולשים סימן "אהבתי" לעסק.

דרך אחת להגדיל את מספר האנשים הרשומים בדף הוא להציע אותו לאנשים המצויים ברשימת החברים שלכם. ניתן גם לחפש חברים על פי חתכים שונים (למשל עיר, מוסדות לימוד, תחום עיסוק) ולשגר גם אליהם הזמנות הצטרפות לדף.

על מנת למשוך מלכתחילה אוהדים וחברים, חייב כל דף עסקי להיות מושך ומעניין. אחרת, למרבה הצער, אפילו אנשים קרובים לא יצרפו אותו לרשימת החברים.

השלב הבא – הכתיבה

לאחר שכל הדברים לעיל הסתדרו בצורה אופטימאלית, יש להתחיל להתמקד בכתיבה.
ראשית – הכתיבה על העסק, המטרות שלו, הוותק והשירותים שהוא מעניק או המוצרים שהוא מוכר. הכתיבה חייבת להיות מושכת ומעניינת. אם אותו דף עסקי בפייסבוק פונה גם ללקוחות / אוהדים מחו"ל – חשובה גם כתיבה בשפות זרות.

דף עסקי בפייסבוק יכול להפוך לכלי רב עוצמה לשיווק אם משקיעים בו את התשומות הנכונות. מעבר לכל מה שצוין לעיל – הדבר החשוב ביותר הוא להשקיע בדף פייסבוק, לכתוב סטטוסים מעניינים, להעלות תמונות, להציע הצעות עסקיות, אם יש – והכל בטוב טעם. למעשה, ההשקעה בהקמת דף עסקי הינה בעיקר השקעה של זמן ומחשבה כמו גם ידע עסקי והכרת תחום העיסוק הספציפי.

עיצוב עמודי פייסבוק
עמוד עסקי בפייסבוק - כלי רב עצמה

רשומות פופולריות