עיצוב לוגו לעסקים

עיצוב לוגו לעסקים – מיתוג העסק ברשת ומחוצה לה

עיצוב לוגו לעסק זוהי אחת הפעולות היותר קשות בהליך המיתוג של עסק ואולם היא נמנית עם הפעולות המהנות ביותר. כל הרעיונות, כל התקוות, כל מהות הרעיון והקונספט העסקי ואיתות ברור ללקוח הפוטנציאלי על הכיוון שלו – כל אלה ויותר נכללים בסמל הפשוט לכאורה. 

איך לעצב לוגו – דברים שטוב אם יודעים

 

·         לוגו לעסק חייב להיות פשוט ומבריק, כזה שייחרט מיד בתודעה של מי שראה אותו ויש לו שמץ עניין בעסק. לעתים קרובות מזהה אדם את העסק עם הלוגו שלו, ולא עם שפע המלל שבאתר (עם כל הכבוד למלל).
·         גם הצבעים של הלוגו כדאי שיהיו תואמים את העסק והמסרים שלו. עסק העוסק בכיבוי אש ישתמש בצבעי אדום-כתום-צהוב וינסה ליצור ציור של אש. עסק העוסק במטהרי מים יעדיף צבעים כחולים, ירוקים או שניהם יחד.
·         התאמה לגדלים שונים: כל תהליך של עיצוב הלוגו חייב להתאים אותו לגודל החשבוניות והקבלות שהעסק מוציא. לוגו מעוצב היטב צריך להתאים גם לניירות הרשמיים של העסק, בין אם הוא יתנוסס בראשם ובין אם יהפוך לתמונת רקע על גבי הדפים הרשמיים.
·         התאמה לזמן ולמקום: זמנים משתנים ואיתם משתנות ההעדפות של פרטים בחברה ושל החברה כולה. מומלץ לשנות מדי פעם את הלוגו, אם נוצרים שינויים הדורשים זאת.
·         הבטחה: לוגו איכותי משמעו הבטחה, או לפחות הגברת הסיכוי למימוש הבטחה. מצד אחד, הלוגו מציב רף גבוה. מצד שני – עמידה בציפיות הינה אחד מיסודות ההצלחה.

עיצוב לוגו– ניסוי וטעייה

אחת הטעויות הנפוצות היא לנסות ולצאת עם לוגו מנצח כבר בפעם הראשונה. האמת היא כי עיצוב של לוגו  איכותי, מצליח ומושך הוא עניין פשוט של ניסוי וטעייה. מנסים לוגו, משפרים ואז מנסים שוב, עד שמגיעים ללוגו האופטימאלי. עובדה היא כי עסקים רבים נוטים לשנות את הלוגו שלהם מעת לעת, על מנת לנסות ולמתג את עצמם מחדש.

ישנם מומחים בעלי ניסיון ושם בתחומי העיצוב  לאתרים, ומומלץ מאד להיעזר בשירותיהם הטובים. בסיכומו של עניין אין כמו מעצב מנוסה היכול להביא תוצאות איכותיות.

http://www.motivazia.co.il :לפרטים נוספים ודוגמאות לעיצוב לוגו

תגובות

רשומות פופולריות